BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 2, 2009

apa ko pikir tempat tu cool???

Owh tidak. Ahad ni dah kena masuk INTEC. Wa..gua manyak malas lo mau masuk itu tempat. Nape la cuti sekejap sangat. Alang-alang nak cuti, cuti la 2 3 tahun lagi best. Anda ingin tahun mengapa saya tidak ingin masuk semula ke INTEC??

(1) Study study study dan study lagi

Inilah yang dikatakan takde life. Saya ni pantang tengok orang study, jadi saya pun nak
study gak. Tak ke pelik tu?? Masa cuti ni je leh rilex sikit. Satu buku apa pun x pegang.hoho

(2) Krisis kewangan
Ini lagi satu masalah beso. Duit saya mengalir dengan begitu laju seiring sejalan dengan
lajunya air di Angel's fall. Saya juga telah tetapkan budget 2009 contohnya seperti
- topup seminggu sekali je
- kurangkan pergi tengok wayang atau beli DVD
- masak sendiri....( er...boleh ke? )

(3) Bosan dan bosan lagi
Sepanjang saya belajar di INTEC untuk semester 1. saya dapat rasakan hidup saya void of
colour. Saya hanya menghabiskan masa saya dengan study. Sepatutnya, saya juga harus lah
menerapkan lebih banyak nilai estetika dalam diri saya ( cewah..ayat ). Apa itu estetika?
korang paham-paham sendiri la yo.

Arakiannya itulah sahaja yang dapat saya coretkan pada pagi-pagi buta ni. Krisis personaliti diri melanda. Help... :(

4 comments:

takcoollah.zuhair said...

serius ly, duit aku bnyk jimat sbb point ni.. "topup seminggu sekali je"

owh, aku buat lagi extreme. aku x gne langsung duit sndri untuk topup. tapi sruh parents topup kn.. haih2.. desperate kn nk jimat?? haha.

liyana said...

desperate gila ko nak save..
hahaha..
aku pun slalu gak wat muka tebal soh mak aku topup..haha

amirul iman said...

haha.

tempat itu cool lah!

haha. jom makan pakli tetiap ari.

liyana said...

pergh..
ne de cool..

ahaks..
leh je makan kat pakli cafe
tp ko belanja ar..
aku nak makanan yg paling mahal kat situ..
hehehe