BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 2, 2009

The day The Earth Stood still


Siut Betul - inilah first impression saya bila menonton filem ni
Argh Tidak - habis duit aku RM 9.00 tengok cerita ni kat GSC Alamanda
Boring - cerita pasal alien rupanya. Saya pikirkan cerita yang berkonsepkan environment
disaster. Bila start je movie ni, rasa menyesal gila sebab x baca sinopsis nye dulu

Best - best tengok lakonan Keannu Reeverse. Handsome gila
Seronok - buang masa pergi tengok wayang
Happy - lepas ni nak tengok movie lagi

4 comments:

anuar rahmat said...

adoyaii.. selambakentang je eja name aku cenggitu..

KEANU REEVES. boleh lak reeverse2.. igt reverse kete ke pe? wakaka..

best orh cite ni.. sci fi musti bkn gnre ko la fo sho, ko seswai tgk twilite jo.

wakaka, no offense intende btw.

liyana said...

haha..
aku peduli pe nak eja nama dia
asal ada bunyi sudeh..

woi twilight la bukan twilite
huhuhu

syazana shahar said...

haha. yana. twilight tak best pon? maybe sebab dia byk scene sweet2 kot. tak suke dowh!

liyana said...

oo..
scene2 sweet tu yang best
ahaks