BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 22, 2009

Hello Hectic!!

Argh. Minggu ini adalah minggu yang amat membebankan dan terlalu-lalu sangat sibuk. Saya perlu membahagikan masa saya di antara menelaah pelajaran ( maha penting ), Toastmaster ( but i enjoy it very much),Meeting IE, Mesyuarat JPKCA ( ok la, kerja saya xde la banyak sangat), Usrah, makan,tidur,etc etc

Semua tugas ini membuatkan badan saya amat keletihan. Semalam, saya terpaksa pergi ke kedai Farmasi untuk mencari Vitamin. Ibu saya sering mengatakan bahawa saya sering kelihatan pucat dan lesu sejak menetap di Hostel. Apa boleh buat, saya makan sehari sekali je.

Ok2...sekarang saya nak sambung habiskan Lab Report Bilogy saya...ades..malasnya

and one more thing...
Saya nak mintak maaf banyak2 kat Ridhwan. Sorry banyak2. I shouldn't do it. Saya mengaku salah saya... Sorry....

1 comments:

Astone said...

halo???saye nak tanya sikit,bleh tak??

erm...apa result pmr adik awk???

saye tnye ni sbab saye pun nak msuk MTD.hehehe