BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 5, 2008

Oh tidak. Saya di-tag lagi

tag from adik Iman

Rules and Regulations:

1. Each player writes a little blog of 15 weird or little known facts about yourself.
2. People who gets tagged needs to state the rule clearly before hand.
3. At the end, you need to choose 10 people to tag and write their names down.
4. No Tags back!!!!

( buat dalam versi BM la...lg best )

1. Saya sangat suka menyanyi. Sehari kalau x menyanyi x sah. Klau x prcaya, tnyalah housemate saya..huhu. Pernah juga saya berjalan kat tengah2 orng ramai sambil menyanyi. .penyakit yg x dpt dikawal
2. Saya ada lebih ramai kawan lelaki drpd kawan perempuan..sbb tu la ramai kata saya playgirl intec...huhu
3. Saya suka gelak kuat2... nenek saya selalu je marah saya. Dia kata apa la anak dara gelak kuat2 macam pontianak.haha... susah nak buang la perangai ni
4. saya agak outspoken. Saya boleh kritik something kalau benda tu saya x suka. Sapa pernah kritik ngan saya tau la kan..
5. saya tidak pandai memasak...wawawa..
6. saya suka mengigau....n kekadang sleep walking...tp xe la kronik sngt.
7. Saya sngt suka memandu. Tapi agak lemah bila nak parking kereta. Pernah sekali saya nak g McD, pas tu nak parking kereta la kan..then...kereta saya terlanggar kereta sebelah...wa...cuak..tunggu apa lagi? cabut la..huhu
8. Saya suka menari dengan adik perempuan saya yg berumur 7 tahun...
9. Sngt meminati doktor sheikh muszaphar ( dulu la ) sehingga pernah berangan berkahwin dengan beliau
10. saya sngt suka shopping!! sbb tu la duit biasiswa saya dah nak dekat habis
11. Saya sngt suka makan coklat. saya boleh habiskan satu keping cokelat cardbury yg besar tu dalam tempoh sejam sahaja...hehe
12. Saya ni jenis yang bising. Atau dalam bahasa lain, jenis hu ha hu ha. Saya pernah buat study group bersama-sama dengan Anuar, Rafi dan Akmal di perpustakaan. Disebabkan, adanya Anuar yang mana mulut beliau yang agak bising, ditamabah pula dengan saya yg sedia bising, menyebabkan kami dimarah oleh librarian di situ...wawawa
13. Saya tidak suka tidur. Kalau saya tidur, saya amat susah nak bangun
14. Saya pernah membuatkan pinggan kesayangan nenek saya terbakar. Jadi, saya sorokkan pinggan itu di bawah sinki. Bila nenek saya jumpa je pinggan tu, kantoi
15. Saya tak suka makan nasi. sy lagi suka makan burger or roti or apa2 yg sewaktu dengannya


Pelik kan, aku guna ayat skema la plak...

so..sekarang ni, aku nak tag :
(1) Four aka cik fatin

(2) Amirul Mukmin ( haha...kena balik kat ko )
(3) Asri
(4) Cik Aqila
Cukup la...x nak la bnyak2





10 comments:

cik.siti said...

dah dah dah.. aku dah buat! muahahah!

http://aqilaaini.blogspot.com/2008/09/15-perkara-pelik.html

p/s:femes aku kan? semua orang nak tag aku. *gelak jahat*!!!!

aahhahahahahah~

liyana said...

eleleel...
bangga abes ar 2...
hahaha
buwekkk!!

Anonymous said...

muahahhah~
bangga bangga.
tidak riak ok?
wawawawawa~

liyana said...

ye ar ye ar...
tidak riak..
huhu

Amirul said...

mwahahaha...
aku x nk buat tag ko..
sbb benda yg samer telah aku buat suatu maser dlu...
ahaa.. lg truk.. 15 weird things u might not know about me.. huuu..
cari rr post aku yg lamer2..
bwk label stress extinguisher..
kira.. tag ko nie..
aku da buat beforehand lg rr..
wahahah
sekian timer kaseh..

liyana said...

ala.....
semua org dah wat
huhu

Anonymous said...

haha..ksah yg mnarik..hehe..

liyana said...

Kak Dah!!!
lama x on9
huhu

Anonymous said...

HeY...!!WhO TaG Me...??!! *suara SURa* hahaha = )p

liyana said...

haha...
sempat ngupat lg tu..