BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 8, 2008

makan makan dan makan lagi

Hari ini adalah hari raya Aidiladha. Jadi, banyak daging korban yang tersumbat di dalam peti sejuk rumah saya. Disebabkan kami sekeluarga bakal berangkat untuk cuti-cuti Malaysia pada keeskokan hari, jadi daging-daging tersebut perlulah segera dimasak. Biar saya senaraikan jenis masakan berasaskan daging yang dimasak oleh nenek saya yang tercinta :
(1 ) rendang
(2) daging panggang
(3) masak kicap
(4) serunding
Di samping itu, saya juga turut menikmati makanan-makanan merapu yang menghuni peti sejuk saya
(5) Keju
(6) Cokelat cardbury
(7) Nugget
(8) roti
Bayangkan kesemua kepelbagaian makanan ini menjadi santapan anda dalam tempoh sehari. Argh, saya tidak dapat menggambarkan tahap kesihatan saya pada masa ini. Perut saya sedang menunggu bom jangka untuk meletup. wawawa. Itulah bunyi perut saya ( betul ke? )

8 comments:

amirul iman said...

daging goreng xde ke?

bukankah lagi sedap bila digoreng?

haha.

cik.siti said...

gila kau.

kalau aku, mesti sakit perut nye!

Amirul said...

waa.. makan byk..
uuu...

cikempatbelas said...

asal x kirim kat aku????

liyana said...

liyana : amirul iman

haha...
daging goreng bnyak colesterol beb...
wawa..
nnt aku jd gemuk..huhu

liyana said...

liyana : aqila aini

eleh kak aqila..
ko pun makan bnyak gak..
entah2 lg bnyak dari aku apa
hehe

liyana said...

liyana : amirul

haha..
memang makan bnyak pun...
jeles ke??
hehe

liyana said...

liyana : 4teen

bak alamat ko..
aku kirim
huhu