BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 15, 2008

heyah!!!

he ya..
tahun 2009 bakal menjelang..
saya dah siap kan azam for d next sem in intec...
wokeh dokeh..let me list a few

(1) study,study,dan study lg.....tp x nak jd skema sngt...huhu

(2) joging n main basketball tiap2 petang....( zaharah ko nk join aku x? hehe)

(3) berhenti pergi Rafi Bistro....( Rafi Bistro mahal gila...pokai aku )

(4) banyakkan makan sayur-sayuran n buah-buahan ( yang ni mst agak susah )

(5) rangka aktiviti untuk blok akasia 7 ( haha..skema lg )

(6) menyibukkan diri 4 Jawatankuasa perwakilan kolej cemara akasia JPKCA... ( memang muka
menyibuk pun)

(7) basuh kain 3 kali sehari..eh silap 3 hari sekali...fyi, aku basuh baju2 seminggu sekali jek..hehe

(8) Usrah....tha's 4 sure

(9) menyibuk lagi kat Toast Master

(10) tidur awal,paling lambat pukul 11....wawawa.. ni lg la skema

(11) balik rumah seminggu sekali....yes

(12) berhenti kutuk orang..haha..so dak2 intec yg pernah kutuk ngan aku leh tarik nafas lega la
lepas ni

(13) gosip Kong ngan Ca Wei....haha

(14) x nak bising kat library dah....dah taubat

(15) x nak berebut naik teksi or ambek teksi orang lain... ( syida n zaharah tau kot nape )

(16) berhenti argue dngan lecturer

(17) kurangkan pergi KFC,McD,Bakers Cottage or Pak Li Cafe

(18) x nak bising dalam kelas...( haha..korang leh caya x? )

(19) berhenti memekak dngn menyanyi kuat2 dlam bilik aku

(20) banyak beribadah kepada Allah

So..korang doa2 la kan aku supaya aku leh buat semua ni. Aku kan insan hina yang sering melakukan kesalahan...cewah. We'll see smp bila azam2 aku ni dpt bertahan..adios

4 comments:

anuar rahmat said...

no6 ngan 18 plg x thn skali tuu... warhahaha...

best of luck x nk bising dlm kelas.. huhu

liyana said...

haha...
don't underestimate me...
x nak ar bising dalam kelas..
aku nk jd nerd,,he3

Anonymous said...

ahaha..bgusnye die..
spport2 liyana!
chaiyok!
ehehe..
ni yg nk insaf nih..haha..

liyana said...

bagus2 Kak Dah..
support la lg..
eh..
next sem blanja ice-blended kat pak li leh x?
hehehe