BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 16, 2009

selamat hari guru

bercerita tentang seseorang..
bercerita tentang anda?..
nah...bosan..
mungkin juga bercerita tentang anda yang lain..
ya anda
anda itu adalah guru kesayangan saya
Cikgu Azhari... : )

Banyak memori indah saya dengan beliau..
dan banyak memori indah itu juga hanya tinggal kenangan..
beliau di utara sana...
saya terdampar di sini..

Cikgu Azhari..
bila terpandang saya..
hanya satu soalan sahaja yang sering beliau utarakan
"Liyana...kamu nak jadi menantu saya?"
hahaha..
Ya..saya tahu anak cikgu hansem2..
Tapi itu kisah lama saya dengan cikgu..
tahun 2005 mungkin..
waktu saya berumur 15 tahun..
kini sudah 4 tahun berlalu..
tapi jasa cikgu tidak pernah saya lupakan..

saya juga masih ingat...
saya suka melepak di bilik cikgu selepas waktu kelas..
pernah juga saya ponteng kelas..
dan melepak di bilik cikgu Azhari..
dulu saya jahat...serius..
tapi sekarang saya sudah baik..
betul cikgu..saya x tipu..

Saya cuma ingin cikgu tahu,,
Cikgu adalah guru kesayangan saya
Semoga cikgu dimurahkan rezeki..
dan dilindungi Allah SWT..
Insya Allah



6 comments:

Farid said...

heh...
Cikgu Azhari dah pencen la..
haha

liyana said...

tau..
ades..rindu gila kat dia

amirul iman said...

nasib baik dia ckp, "Liyana...kamu nak jadi menantu saya?"

kalau dia ckp, "Liyana.. kamu nak jadi bini no 2 saya?"

hahaha..

liyana said...

ho..
syukur dia x cakap cam 2..
nnt ter-speechless aku
wakaka

syazana shahar said...

time kat dob dulu eh?

liyana said...

hoho...yup2