BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 26, 2009

NoNo,RoRo n ModMOd - season finale

yay.. hari ini sudah start study leave bagi pelajar-pelajar A level Intec. Maknanya, hari ini bermula lah masa senggang saya untuk meng-update blog. Owh ya, berkenaan dengan post sebelum ini, abaikan sahaja maksud yang tersirat di sebaliknya. Saya masih mahu menulis blog, biarlah orang nak kutuk atau apa2 sahaja, saya tidak mahu berhenti. Terima kasih kepada individu-individu yang banyak meyokong penulisan saya selama ini
*haih..macam ucapan YB la pulak*

Okay, berbalik kepada kisah 3 makhluk ini. Saya tahu, sudah lama saya tidak menulis tentang kisah "mereka" sebab saya tahu,"mereka" juga tahu dan saya tahu juga "mereka" tahu mengenai kisah "mereka" ini. Tetapi saya buat tidak tahu, kerana saya tidak tahu dan saya mahu "mereka" tidak tahu juga. (apekah?)

nak dengar penamat kisah mereka tak?..... *mahu2...mengangguk kepala berkali-kali*
okay...
1
2
3

season finale : kisah mereka

NoNo sudah bosan. Bagi NoNO, apa lah gunanya ModMod kerana banyak lelaki lain lagi. Tapi xde lelaki lain yang sama macam ModMod ( ye lah NoNo oi..ModMod tu mana ada identical twin....atau adekah? )

NoNo pernah mendengar kawan beliau berkata." kesilapan paling sia2 yang perempuan pernah buat adalah ; (1) bergaduh sesama kawan2 sebab lelaki, (2) menangis sebab lelaki. * jiwang la plak ayat ni* Okay..NoNo mahu lupakan sahaja ModMod..tetapi mungkin ini tugas berat..sama berat sperti menyiapkan tugasan Unit 3 Biology. x begitu kawan2??

Argh...persetankan sahaja perasaan itu NoNo. Lambat laun pasti kamu boleh ( bercakap sambil mengenggam buku lali..dan membeliakkan biji mata ) . Ya..mungkin boleh..boleh..boleh..boleh...atau boleh blah???argh....biarkan.

Jadi, Nono telah mengambil keputusan tekad ini. NoNo takkan berpatah balik. NoNo tahu ini adalah pilihan yang terbaik untuk beliau.Biaralah guru Bahasa Melay beliau mahu memarahi beliau kerana berputus asa. NoNo tidak sanggup lagi. Ini keputusan muktamad.Biarkan sahaja ModMod dan RoRo begitu. NoNo mahu mendedikasikan lagu "Cinta ini Membunuhku" kepada ModMod ( jiwang la lagi ).... Dan Akhirnya

NoNo Mengundur Diri
sob..sob..sob



-tamat-


p/s : ada sebarang persoalan? sila tuliskan comment anda

20 comments:

Zaki Marsoha said...

hurm???ini ke liyana yg ak knl???

cpt ptus asa???haih...

liyana said...

liyana?
siapa liyana?
saya tidak mengenali beliau

Zaki Marsoha said...

ooppssss...

NoNo mksd sye..hee~

liyana said...

ha...
bijak pun anda
10 markah untuk anda
tapi
memandangkan anda tersilap saya dengan nono
maka tolak 9 markah yek

momok said...

apa ni..
xkan senang je nono nak give up..

liyana said...

ntah..
tanya la beliau
kenapa tanya saya

malayneum said...

sob..sob..sob

ish...ish...ish...

syida said...

haha..xpe No No...cinta n kasih syg manusia 2 x kemane..cinta Allah 2 lbey indah...sygilah org yg mnyayangi kte..bkan kte syg die...hehe..

liyana said...

hisham :
sedih jek?? KFC mana?

syida :
hidup ini mesti diteruskan : nasihat kepada NONO

syida said...

haha..nk2 kfc!hehe..

liyana said...

eee..
mula2 Nadira..
pas 2 Syida plak nyibuk nak KFC,,
haih...korang ni

liyana said...

btw.. maih la..
ajak la ramai2 lagi
as long as aku x kena bayar
aku x kesah
ngeh3

shinichi kudo said...

nah..
ni comment ak..
haha
teruskan menulis utk hiburan ak..
haha

liyana said...

yola2..
tunggu la post aku lepas ni lagi eh

anuar rahmat said...

x boleh belah punye yang ni.. tersembur hingus dr mata membacanya..

aku ske modmod.. sebab macam sedap jeww bunyi die

modmodmodmodmodmod...

liyana said...

ye?..
nnt aku reka nama lain yg lg sedap dari nama ModMod tu eh..
wawawa

sailormoon naruto said...

seronok ye..nuwa sebut name ModMod..sy plak suke sebut name NoNo...

nononononononononono...
tidaktidaktidaktidaktidak...
hahahahahahaahah...

liyana said...

siapakah?
adakah anda Syida?
Syida owh Syida...
bila masa plak minat sailormoon naruto ni?..
atau adekah saya tersilap orang?
apekah?

shinichi kudo said...

siapakah nono,roro dan modmod..?
ak sangat pusing..

liyana said...

erm...
ntah..haha..
tapi orang la..
xkan beruang kot kan??
hehe