BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 9, 2009

ini bukan entry emo

Saya pusing kiri, saya pusing kanan, saya pandang depan, saya pandang belakang...
Argh... kekecewaan? Semestinya YA!!. Kerana? Topic Test Fizik. Soalan yang susah. Ok2 la.. sebenarnya bukan sebab tahap kepayahan soalan, tetapi lebih kepada kekangan masa. Hello!! sejam sahaja untuk menjawab kesemua soalan, mahu selesaikan semua kiraan, mahu fikir lagi, mahu semak semula, mahu faham soalan.

Saya fikir soalan Biologi lebih mudah dari Fizik. Kenapa? kerana kita tidak perlu banyak memikir. Tapi fizik!! haih... kena fikir, faham, kira etc etc etc etc

Bila ditanya pandangan rakan-rakan tentang soalan fizik sebentar tadi, ini jawab mereka

pelajar V : ayooo....no enough time la
( sambil menyelak-nyelak buku teks fizik Pearson )

pelajar SM : Haih....susahnya
( bercakap dengan gaya tangan kiri di kepala, tangan kanan di pinggang dan badan dilenturkan 90 darjah..kalah gaya perempuan)

Pelajar P : uh..not bad la ( sambil memberikan senyuman paling menawan )

Pelajar K : aku dah jawab, susah gila, susah ar soalan fizik tu ( dengan gaya tangan berpusing-
pusing di udara seperti gaya YB dari Melaka)

Pelajar N : aku x tahu aku jawab apa ( sambil mengeluh )

Pelajar Z : nak balik nangis la...huhu ( sambil packing buku2 beliau dan terus pulang )

Pelajar S : menjerit di ALM square..( no comment..beliau memang begitu )

Pelajar R : miss..kenapa bagi soalan susah sangat ni? ( beliau berhenti menjawab walaupun masa masih berbaki 10 minit )

dan seterusnya

Pelajar L : kenapa fizik senang sangat? ( sambil gelak kuat2 seperti orang gila dan tiba2 sahaja terdiam dan terus naik bas pulang ke Akasia )

p/s : setiap huruf untuk nama pelajar tersebut mewakili kanak-kanak ribena di 9M10

6 comments:

.:dyla lokman:. said...

erk?
mungkinkah kamu semua sedang alami major depression?
XD -pelajaran psychology-

liyana said...

hoho..
kemungkinan besar la..
ada penawar?

Farid said...

Lorh..
rilek sudeh..
it's not the end of the world babe
lgpun
test jek
not the real exam my little shortie

liyana said...

noe wat?
i feel like a complete idiot..
n the tense is killing me

Dr. Theorist said...

...tp nak bwat canne en? ;-)

liyana said...

hoh..
redha je la