BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 17, 2009

Kenapa?

Kenapa?

Kenapa? Anda cuba jawabkan. Saya tersangat buntu

(1) Kenapa perlu tinggal di Shah Alam?
(2) Kenapa perlu study bila mahu exam?
(3) Kenapa saya tidak dapat menonton Saw ii?
(4) Bagaimana mahu mengelakkan diri daripada ketawa kuat-kuat seperti bapuk di Lorong Haji Taib?
(5) Bagaimana mahu menamatkan cerita ModMod, NoNo dan RoRo. Banyak orang bertanyakan hal ini. Tetapi sudah ketandusan idea lah..alahai
(6) Kenapa bila berseorangan saya suka bercakap seorang diri?
(7) Kenapa stok makanan saya sentiasa habis. Walaupun saya peruntukkan stok makanan tersebut untuk bertahan seminggu, tapi dalam 2 hari saja sudah licin.
(8) Kenapa? Salahkah bila kita nampak orang yang kita kenal, then buat bodo je, tunggu sampai dia senyum kat kita, baru kita membalas senyuman beliau?
(9) Kenapa saya rasakan saya sedang bertukar menjadi manusia nocturnal?
(10) Kenapa saya selalu mengigau ataupun "sleep walking". Bila saya terjaga pada sebelah malam, posisi saya bukan berbaring, tetapi duduk di tepi katil sambil mata saya tepat memandang roomate saya yang sedang tidur. menyeramkan

Adakah saya tidak sihat secara fizikal atau mental atau kedua-duanya sekali

Mahu ketawa dan juga mahu menangis

Mahu berpelukan dan juga mahu bertolakan

Mahu diam dan juga mahu bersorakan

Mahu study CTIS dan juga mahu tidur

Mahu makan maggi tetapi mahu diet juga

Mahu mengemas bilik, tetapi nanti selerak balik jugak...argh..biarkan je la

Mahu menelefon kawan-kawan pada waktu malam dengan tingkap bilik dibiar terbuka. Bila ketawa sahaja, satu Akasia boleh dengar

Mahu bergaduh dengan mamak Bistro yang meletakkkan makanan terlalu mahal.
( haih.... x pasal2 mamak Bistro terkena gak )

Dan juga
Mahu pulang ke rumah di Penang

Kenapa saya tidak boleh melakukannya?

Kenapa? Anda jawabkan. Saya sangat buntu

8 comments:

Farid said...

bapak aih..
kalau saya ngah tidur..then tetiba sya ternamapak ada orng nga tngok saya
mst saya terkejut berok

liyana said...

hoho..
jerit je lah mintak tulun

amirul iman said...

hahaha. kenapa ctis? sian islamic studies kene diskriminasi dengan subjek2 lain. tau la senang.

liyana said...

uish...x diskriminasi la..
sok baru aku study..huahuahua
baru abes bio jek ni

amirul iman said...

hahaha. jangan diskriminasi2.. kang kene sumpah kang fail ctis10 tu. haha. nyesal je bile fail ctis. haha.

liyana said...

wuwuwuw...
yola2..
sok aku study..
pagi2 lg nak g library
hehehehe

Zaki Marsoha said...

aku ade saw 2 dowh..

maw???rm50..skang msuk toilet pun byr an:P

liyana said...

waklu..
mahal gila ar RM 50.00
50 sen leh la..
xde2...
50 sen gak..
aku nak..
t transfer dlam pendrive ko eh
cam ari 2