BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 19, 2008

Questionnaire

(1) Bagaimana kehidupan anda di Intec
A. huh....boleh lah. biasa2 je
B. aku suka gila tinggal kat Intec
C. Intec....apa itu Intec??
D. Argh..bosan. Aku lebih rela tinggal kat Tanjung Rambutan
E. Lain-lain. Sila nyatakan..................

(2) Perasaan anda apabila tamatnya peperiksaan akhir semester ( final sem exam )
A. Yay yay....saya dah merdeka
B. Cara apa yang paling senang nak bunuh diri?
C. lupakan yang lama. sekarang fokus untuk semester seterusnya pulak
D. Saya nak basuh otak saya dengan Clorox. Nak join?
E. Erk...takde pilihan lain dah ke?

(3) Apa yang anda fikir mengenai rakan sekelas anda?
A. My classmate is the best classmates i ever had
B. Bosan...x habis2 study. sikit2 study. xde life betul
C. Biasa-biasa je. xde diorang pun aku boleh hidup
D. ntah. Aku prefer classmate kat sekolah aku dulu
E. Lain2. Sila nyatakan......

4) Pensyarah kegemaran anda ( kegemaran?? or should i say kesayangan? wtv )
A. You know what am i saying? God ( Puan Rita )
B. Liyana, do you have a boyfriend? you seem like you have one ( Miss Azura )
C. korang M10 ni kan bising cam budak2 tadika ( Miss Fatimah )
D. You think it yourself lah ( Sir Muhammad )

(5) Tempat di perpustakaan yang anda paling gemari?
A. Sofa tempat baca paper..huhu.. boleh buat bising arguing pasal politik
B. tingkat yang paling atas. Boleh wat bising gak smp kena tegur ngan librarian. Taubat x nak buat bising dah
C. Meja yang jauh daripada orang ramai. Boleh tidur dengan nyenyak kat situ. tau2 je dah petang.
D. Toilet ( eh..yang ni pun ada gak?)

(6) Program yang paling vogue kat Intec ?
A. A-level medicine
B. A-level medicine lagi
C. lagi2 A-level medicine
D. X kira. A-level medicine gak
E. A-level medicine di hatiku ( poyo nye )

(7) Yelah..yelah...aku modify soalan td. Program yang paling vogue kat Intec?
A. A-level medicine
B. A Level United Kingdom
C.A Level German ( aku lelaki gersang )
D. Ausmat
E. ADFP n ACTP

(8) Apa yang akan anda lakukan untuk membezakan anda daripada pelajar2 lain?
A. Buat live band. aku jd vocalist
B. Masuk suma pertandingan yang ada. Biar lah orang kata nak tunjuk bagus. aku kesah pe
C.flirting ngan budak yang paling pemes kat Intec. So automatically,aku akan jd pemes gak
D. belajar rajin2 biar dapat result gempak smpai semua orang ternganga ( boleh ke? )
E. buat bodoh je. Kuang Kuang Kuang

(9) Baki duit biasiswa anda?
A. lebih RM 2000 ( pak cik kaya )
B. RM 1000 ++ ( owh no...duit aku tinggal sikit )
C. kurang RM 1000 ( haha...aku boros )
E. kurang RM 500 ( pak cik kayap )

(10 ) Ada sesiapa yang anda minat di Intec?
A. ntah...xda kot
B. saya nak belajar. xda masa nak bercinta
C. aku setia ngan bf/gf aku
D. buang masa jek


Terma dan syarat
1. Pelajar INTEC.
2. Sedang cuti sem skrag ( sapa yang cuti tp still belajar gak...boleh blah )
3. mengalami sindrom kebosanan tahap gaban
4. ingin memaksimumkan bil eletrik di rumah anda dengan on9 for 24/7

3 comments:

liyana said...

woi dak2 intec..
jawab ar...

cikempatbelas said...

jwpn ak suma E..tp malas rr nk nyatakan. keh3...

Anonymous said...

haha..
nk jwa?
jap ek
hehe