BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 19, 2008

Puisi Rangga

This poem is specially dedicated to my best friend who just had her heartbroken recently.
Dear friend, men come and go in your life. It is our responsibility for us as a girl not to let they tread upon our heart just like a doormat. Hey ya, you are a sweet girl, i'm sure you can find someone far more better instead of that stupid Mr A.

kulari ke hutan kemudian menyanyiku
kulari ke pantai kemudian teriakku
sepi, sepi dan sendiri
aku benci

Aku ngin bingar
aku mau di pasar
bosan aku dengan penat
dan enyah saja kau pekat
seperti berjelaga
jika ku sendiri

Pecahkan saja gelasnya
biar ramai
biar mengaduh sampai gaduh

Ah...ada malaikat menyulam
jaring laba-laba belang
di tembok keraton putih
kenapa tak goyangkan saja loncengnya
biar terdera

Atau aku harus lari ke hutan
belok ke pantai







0 comments: