BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 19, 2008

Bosan


Bosan
- bosan dengan hidup ni. setiap hari buat benda yang sama. Kenapa kita tak cuba sesuatu yang baru? sesuatu yang luar daripada biasa.

Sunyi
- Sunyi? sunyi lah jugak. Tapi takpe. aku tak kesah pun. i have everything i want. i have my lil bro n lil sis to cheer up my dull day. I have laptop so that i can online for 24/7. But i know. Something is missing. i don't know what. curious? all i can say is i hide my sad face behind my painted smile. Pathetic isn't it?

Gersang
- haha...apa itu gersang? ALG ke? aku lelaki gersang. Hey, what up. aku perempuan la bukan lelaki. Definisi gersang? Let me check Kamus Dewan edisi keempat first ( semangat gila ). Maksud gersang adalah kekosongan. Huh. kosong? Yes. My life is empty. Mungkin ramai yang lihat aku as a bubbly young girl. Always happy. Always smile. Always make Jokes. Am i being a hypocrite?

Kosong
- erk...kosong..yes. not really kosong lah. sometimes. Maybe hormonal imbalance whatsoever. I am trying to cheer up my life. We live just once, fall in love just once, get married just once and what about happy....just once? For god sake, somebody please help me out.

3 comments:

Amirul said...

bosan dgn hidup sbb buat benda same..
cara x nk bosan.. igt tujuan sbnr penciptaan kita.. jgn asyik ikut kitaran robot..buat benda same tnpa ader aim..

Anonymous said...

get married just once?
are you sure?
can you really tell, whether you will marry only once in your whole life?

liyana said...

hello...it is a philosophy