BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 24, 2009

Saya seorang yang pemalas

Saya seorang yang pemalas. Baju-baju bersepah atas katil, buku-buku berterabur atas meja, baju-baju kotor sudah penuh satu bakul. Oh...tolong. Alangkah bagus jikalau saya boleh men-clone atau men-duplicate kan diri saya. Akan saya arahkan versi fotokopi diri saya untuk menguruskan kerja-kerja di bilik yang tidak pernah habis. Saya sangat bosan dengan kehidupan malas saya yang tunggang langgang ini. Kalau diberi peluang mahu sahaja saya berhenti belajar dan terus berkahwin. huahua

7 comments:

Anonymous said...

mmang dasar pemalas..
ish3..
bila nak insaf ni?

liyana said...

hello!!
xde la pemalas sngt pun
exaggerate jek tu
huhuhu

anuar rahmat said...

Kalau diberi peluang mahu sahaja saya berhenti belajar dan terus berkahwin.

spatutnya smabung terus ayat tu dengan

... shah rukh khan dekat restoran imtiaz.

ZASSSSSS

liyana said...

ha...
pndai ko teka eh...
bagus2..
mmag dia ada kat imtiaz
wakaka
10 markah utk adnda

amirul iman said...

gatai nooo... ahhahahaa.

amirul iman said...

gatai nooo... hahahaha....

liyana said...

heh..
sapa lg gatai..
hg kan?
hak3